Sef Serviciu Executari/ Manager Departament Recuperari creante [Romania]


 Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept;
Cunoasterea dispozitiilor legale privind procedura de executare silita;
Experienta profesionala in cadrul unui birou de executor judecatoresc si experienta profesionala in domeniul recuperarii creantelor reprezinta un avantaj;
Cunostinte d-u operare PC, Microsoft Office;

$ads={1}


Abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; Supravegheaza procedurile judiciare de recuperare a creantelor societatii;
Supravegheaza procedurile executionale in cadrul dosarelor de executare silita in care societatea are calitatea de creditoare; intocmeste si actualizeaza situatii din care sa reiasa stadiul procedurii de executare silita pentru fiecare client; urmareste activ procedurile de executare silita in cadrul dosarelor de executare in care societatea are calitatea de creditoare;
Urmareste activ procedurile de judiciare in cadrul dosarelor aflate pe rolul instantelor de judecata in care societatea este parte; intocmeste si actualizeaza situatii din care sa reiasa stadiul procedurii judiciare in cadrul dosarelor aflate pe rolul instantelor de judecata in care societatea este parte;
Emite rapoarte asupra procedurii de executare silita/procedurii judiciare catre Consiliul de Administratie al societatii;
Coordoneaza activitatea de recuperare a creantelor la nivel de societate;
Contacteaza clientii societatii in vederea recuperarii creantelor datorate;
Avizeaza toate actele ce antreneaza raspunderea societaA-ii, pe care le analizeaza cu toata exigenA-a din punct de vedere al cerinA-elor legii, precum si sub aspect formal;
Redacteaza documente ale societatii, le avizeaza din punct de vedere al legalitaA-ii si le transmite numai dupa aprobarea de catre conducerea societaA-ii sau de persoanele desemnate de asociaA-i;
Participa la elaborarea diverselor proceduri ce privesc activitatea societaA-ii, inclusive a instrucA-iunilor de lucru si sa documentelor emise in aplicarea acestora;
Participa in calitate de membru in cadrul Comitetul de Administrare a Riscurilor la nivel de societate;
Acorda indrumare tuturor compartimentelor si punctelor de lucru ale societaA-ii, pentru desfasurarea activitaA-ii acestora in condiA-iile legii;
Reprezinta interesele societatii in relatia cu RNPM, Oficiul Registrului Comertului, notariate, primarii, precum si cu alte institutii, autoritati publice, organe de justitie, etc;
In eventualitatea executarii silite a oricarui debitor care nu si-a respectat obligatiile contractuale, va demara intreaga procedura de executare, luand legatura si mentinand colaborarea cu executorul judecatoresc care va actiona in vederea recuperarii debitului;
Efectueaza si avizeaza modificarea actelor societaA-ii si transpunerea acestora in activitatea societatii, ca urmare a dispoziA-iilor Adunarii Generale a Actionarilor/Consiliului de Administratie/superiorilor directi, conform prevederilor legale;
Duce la indeplinire si alte sarcini trasate de conducerea societatii, cu respectarea prevederilor legale si competentelor atribuite. Beneficii:
Salariu motivant: - nivel Junior - minim 4000 lei NET/ nivel Middle - minim 5000 lei NET/ nivel Senior - minim 6000 lei Net;
Tichete de masa aEUR" 30 lei tichet/ zi lucrata ( cca. 600 lei/lunar) ;
Contract individual de munca pe o perioada nedeterminata;
Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabilia si cu potential;
Mediu de lucru placut, oportunitati de dezvoltare profesionala;

Descrierea companiei:
Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana lalei.
Scopul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).
Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.
Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.
Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال